lördag 13 mars 2010

Kan inte bara känslor försvinna?

Riktig jobbig dag igen..

Var i Motala med pappa och natta och hälsade på Petra. Det var riktigt mysigt. Jag och Natta var barnvakt åt Alizia några timmar och det var jättekul. Nästan så man blir babysjuk haha. Nej då :) Men sen blir det ju att man kommer hem och vet om att det kommer ta lång tid innan jag får träffa familjen igen. Blir ju allt för sällan..
Men sen kom jag hem och fixade i ordning inför kalaset för tommy, men fan vad jobbigt det blir när folket går. Blir ju inte att man träffar dem ofta längre. Folk har så fullt upp med sitt. Ibland hatar jag att man glider ifrån varandra. Vill inte förlora dem. Men känns som om jag gör det sakta men säkert.. Bara Lina jag kommer närmre och närmre. Just nu känns det väldigt behövligt att jag har henne. Fast finns vissa jag verkligen verkligen saknar. Vissa kontakter jag behövt som man inte har på samma vis längre. Sorgligt.

2 kommentarer:

  1. Du är och förblir mitt flarnbarn, även om jag är skit kass på att visa det <3

    SvaraRadera
  2. vi är nog båda lite dåliga på det :( <3

    SvaraRadera