onsdag 10 mars 2010

romeon.net

Min vän Romeo har en jävligt intressant blogg som jag hoppas att alla följer! Här får du läsa om aktuella diskussioner i en ny tappning och jag lovar dig, varje inlägg får dig att tänka över dina värderingar och åsikter både en och två gånger. Han är alltid ärlig, säger precis vad han tycker och är inte rädd för att trampa någon på tårna då han uttrycker sin åsikt. En av få bloggar som är värda att följa!
Nu har han för första gången en liten tävling som är öppen för alla :) Så är ni intresserade så kika in vet ja ;) Om inte annat lovar jag dig mycket intressant läsning!

2 kommentarer:

  1. Vad bra, det var nämligen några som kontaktade mig och ville framföra lite saker men kunde inte det då dom inte kunde logga in på din sida =)

    SvaraRadera
  2. Vad dom ville ha sagt vet jag inte, men det var några som ville att jag skulle framföra saker till dig angående din blogg som dom tyckte om. Men eftersom du ändå ändrade så fick dom framföra det själva =) Så det kommer väl =)

    SvaraRadera