fredag 12 mars 2010

Myyyyys

Hemma efter en jätte trevlig kväll med Lina och Anni. Att det kan finnas så underbara människor. Kändes som om det var precis vad jag behövde. Bara få vara mig själv, utan några krav. Bara vara helt enkelt. Det får allt bli av oftare!
Var behövligt att träffa Lina också så att man fick prata av sig lite. Sortera tankar. Är för mycket som snurrar just nu. Men hon ställde nog det mesta till rätta tror jag. Visst, allt är inte bra än, men det är betydligt bättre. Klumpen i magen är fortfarande kvar. Men kanske i form av en tennisboll istället för en badboll.. Hon bekräftar det jag tänker helt enkelt. De få positiva saker jag tänker :P För alla som känner mig vet ju att jag kanske inte är den största optimisten som levat ;)
Men för att jag ska må bättre så håller jag mig sysselsatt. Sitter jag bara hemma kommer tankarna smygande och jag vet inte hur jag ska hantera dem. Som sagt tidigare, jag behöver bara känna att jag betyder något för någon. Så igår blev det filmmys med Kim och idag jobb och direkt till Lina och Anni. Lagom tills jag vaknar imrogon vid sju så åker jag till Motala och Peppe och Alizia, och kommer hem lagom till kvällen då det blir att träffa ytterligare vänner. För att hålla igång ännu mer blir det individuellt arbete hela söndagen och så hoppas jag på att någon vill ses på kvällen. Och måndag blir det jobb hela dagen och ind. arb. hela kvällen fram till hollywood fruarna! Då är det snart redan tisdag, som får innebära mer jobb (nu med Ingegerd, eller inggeggerd med betoning på g:et som någon annan skulle säga ;)) och ind.arb. Ska kolla om jag kanske kan ta en fika med Fredrik också. Vore mys. Så jag har allt lite planerat. Och har någon förslag på vart jag kan klämma in fler saker så hör gärna av er och ge tips. Jag är ytterst tacksam för allt som kan hindra mig från att tänka på det gamla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar