måndag 19 april 2010

Äntligen lättnad!

Åh vad bra mitt liv börjar bli nu! Jag börjar änna bli lite nöjd! Sassa är hemma så ordningen är återställd och jag har fått riktigt bra kontakt med Lina och det är helt underbart! Var med henne hemma hos Johanna i helgen och träffade deras vän Sara. Det var bara så mysigt. Kul med nytt folk! Fast det tog ett tag innan de släppte loss, haha :P Men nu så ska vi till kusten i sommar och så blir det massa drickakvällar på Linas balkong. Fy fan vad gött!
Sen har jag fått upp kontakt med Kim igen. Känns jättebra! I sommar ska vi ut på lång roadtrip i Sverige, är massa saker vi ska göra. Längtar så jag tror jag dör snart! Fast det hade ju vart lite onödigt kanske :P
Det är så jävla härligt att jag ler igen! Att jag skrattar igen. Alla runt omkring mig bidrar till detta just nu. Har inga negativa kontakter som drar ner mig och plötsligt känns livet som en lättnad istället för börda som tidigare!

<3Du<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar