måndag 5 april 2010

Nervös

Nervös som fan. Imorgon bitti ringer vårdcentralen och då ska ja försöka fixa tid så jag får någon att prata med. Någon typ psykolog eller psykiatriker eller nått. Vi får se vad det blir. Men det funkar inte som det är nu. Jag vill må bra och tydligen läker jag inte utav mig själv. Men är nervös över vad som kommer att komma fram. Tänk om jag får fram massa minnen jag hållt dolda alla år. Tänk om jag är sjukare än jag tror. Det kanske är något jättestort fel på mig. Jag vet inte. Jag vet inte ens om jag vill veta. Men vi får väl se vad dem kommer fram till. Förhoppningsvis kommer jag att må bättre iaf tillslut och det är det viktigaste känner jag.
Jag orkar inte med mig själv. Jag orkar inte med att vara ledsen över ingenting. Jag vill vara trygg och säker i mig själv så jag inte är så beroende utav andra. Jag vill kunna vara normal. Agera normalt, känna så som andra känner.

Gaah tänk om jag är knäpp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar