onsdag 24 februari 2010

Effektiv dag

Får fundera på om jag fixar att berätta mer av vad som hänt. Det får komma senare isf. Just nu känns det lite jobbigt..

Ja idag så har jag jobbat, pluggat städat lite och tvättat massa :D Känner mig effektiv! Och imorgon blir det skola och fika med fredrik och sen sassa, tommy, emelie och pierre! Det kommer bli en riktigt kul dag tror jag. Trodde denna veckan skulle vara hemsk. Men det har faktiskt känts rätt bra! Som om jag går tillbaka lite till mitt gamla liv. Men jag längtar väl inte tillbaka så mycket så att jag vill ge upp mitt nya liv :P Är för kär för det hihi..
Men jag saknar min hunny faktiskt.. Blir riktigt tomt nu när vi inte ses. Hörs knappt av alls och det måste jag säga känns lite fel. Hela jag känns liksom lite tom. Nått som saknas. Men finns ju inget att göra åt det.. :S Ja, men det har väl vart värre idag för jag bara vart hemma nästan hela dagen. Det blir bättre imorgon när jag har fullt schema! Kommer typ inte ha en lugn stund förrän söndag :P Men trevligt kommer det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar